Saturday, October 4, 2008

sudah raya ke 4

Hari ni suda masuk raya day-4.. kejap jak rasanya.. aku beraya tahun ni pun nda mcm raya2 time sekolah2 dulu.. raya ke-2 ja mesti set d tangga dkt farmasi di stesen bas.. seawal jam 8 pagi.. berkumpul.. geng2 yg ada ... Aku, Zoy(imigresen), Kits(JKR KL), Aji Knick (LHDN KK), Bil (ndak aku tau mana dia ni ), Madin Lab's (Cikgu di S'wak), Sarip (Still looking), Guns (Askar PD), Lee (Bisnes), Yanz (Pak Polisi), Alex (Keretapi KK), Achai (Keja d KK), Wanz Daz (Keja d KK).. ada lagi yg lain tp aku x ingat.. sorila geng.. seingat aku yg slalu lambat si Bil.. mana suda org tu skrg... yg paling awal biasanya si Zoy (x lama lg dia ni settle down jugakla)... dia ni sentiasa on time tapi selalunya terawal... aku & yg lain2 mcm biasa ja.. x awal.. x lmbt.. sesedap masa la.. pastu decide mo pi umah sapa dulu.. dulu2 teda kereta.. naik bas jak.. bas pun tambang murah... 50sen jak... pastu ziarah dari hujung ke hujung... perut smpai x dpt menampung tp paksa jak.. mesti pi ziarah umah org yg join dalam group tu.. nanti kecik ati pulak.. tp kalau rumah jauh betul.. minta maafla.. mmg x dpt d pigi...

Tapi skrg ni.. ramai yg sudah kawen.. hanya tinggal 3 - 4 org ja member yg lum lg settle down (termasuk aku ka)... so.. bila acara beraya rumah kawan, nda ramaila yg join.. tapi at least tahun ni xla sunyi sgt.. kalau dulu smpai 10 umah.. skg ni 3 - 4 rumah jak... apa2 pun.. selamat hari raya semua.. terutama buat kawan2 yg nda dpt balik.. jgn sedih2... ni aku share sikit suasana raya utk tatapan semua... tahun depan beraya mesti masing2 bawak anak.. hahahaha..


Ini jak? ni salah satu hidangan.. kek lapis sarawak.

dengan danish.. anak buah...

rumah saripuddin.. di Merotai Besar..


Tapai... sila2.. jemput makan..

and all the rest... enjoy sweet memories...


weina... beraya pun bz sms jgk ka.. layanla tetamu bah...

Tahan2 jakla ko ya wing... aircond trbuka luas tu..

patah tulang leher ka din?

"Selamat Hari Raya 2008"

2 comments:

merbukputih said...
This comment has been removed by the author.
merbukputih said...
This comment has been removed by the author.

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?