Saturday, October 4, 2008

29 yrs

Sebentar td ada sedikit acara makan2 di rumah.. acara pasal apa?konon2nya mo celebrate besday aku la.. sebenarnya lambat lagi.. 7 Oct tapi aku balik KK 6 Oct so.. buat awal sementara adik-beradik ada di rumah semua.. teda acara spesial pun.. just aku bukak piza yg ada dlm kotak dan terus makan... kek, piza, sate jak.. semua adik belanja.. bkn slalu merasa adik belanja pun.. pastu adik bagi hadiah baju kemeja (camel) size 'M' ngam betul.. tapi corak, mmm... anyway thanks a lot sis.. yg penting ingatan tu.. apa hadiah pun x kisah... bila menung2 balik.. semakin bertambah umur, semakin kita meninggalkan dunia.. semakin hampir dengan kematian (ini mmg sudah pasti)... aku pun makin tua jugak sebenarnya... anyway.. happy besday 29th Rizman Yusam...


mana papa ku?... sedey nie...
indahnya duniaku... hahaha
Apa nengok2 ?

4 comments:

Taxi Driver said...

Your cake looks amazing, I hope you enjoyed it! Happy birthday!

-ML

ReezQien said...

thanks.. thats for sure... hehehe..

Khalsyaza said...

Happi berday bro... umur lu sekarang dah suku abad...

absmali said...

Selamat hari jadi..sedar2 lah suda tua tu ...jangan fikir diri tu masih muda dan macho...Cepat lah kawin dan bole juga rasa berkeluarga ...

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?