Friday, October 10, 2008

Cinta boleh membunuh ka?

Lagu D'Massive - Cinta ini membunuhku.. aku pun pernah dengar lagu ni bila roomate ku pasang d laptopnya.. 1st time dgr mcm teda2 jak lagu nie.. tapi lama2 mcm sedap pulak.. org ckp sst lagu tu best bila ada kena mengena dgn sejarah diri org yg mndengar tu.. tp aku dgr lagu ni bkn psl aku ada kena mengena dgn lagu ni.. cuma ada kwn rekemen.. dia ckp best.. so.. nothing to lose.. dgr la kan.. aku cuma harap dia jgnla sedey2 lagi.. ada org yg lebih baik n caring akan datang jua... yg di depan mata tu jgnla dibuat nda nmpak jak.. hehehe.. pandainya aku bg nasihat.. padahal.. member ku Alex pernah ckp sm aku.. jgn biar ada huruf "L" di dahi.. hahahaha.. apa2 pun... enjoy...

Cinta Ini Membunuhku - D'Massive

kau membuat ku berantakan
kau membuat ku tak karuan
kau membuat ku tak berdaya
kau menolakku acuhkan diriku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan


kau hancurkan aku dengan sikapmu
tak sadarkah kau telah menyakitiku
lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

bagaimana caranya untuk
meruntuhkan kerasnya hatimu
ku sadari ku tak sempurna
ku tak seperti yang kau inginkan

lelah hati ini meyakinkanmu
cinta ini membunuhku

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?