Monday, October 27, 2008

Deepavali Nal Valthukhal !

Bila Deepavali jak seperti biasa kita akan trbayang2 manisan, kuih maruku, filem tamil, iklan2 tamil, filem bollywood, Rajnikan, Shah Rukh Khan (Yaka.. india ka dia ni..), Pakistan, Sari, Kari, Roti Canai, Kedai Mamak.. huhuhu.. Di sini sebagai rakyat malaysia amnya dan sabah khususnya.. aku mau ucapkan selamat menyambut hari deepavali hari ni kepada semua rakyat malaysia yg beragama hindu.. setakat ni yg aku kenal org yg beragama hindu ni since sekolah lagi nda ramai.. sorang jak.. 'Ravi' namanya.. dia nie dulu selalu kena buli.. aku pun nda tau kenapa.. mybe sbb dia satu2nya org india d kelas aku.. so kira unik la.. nama pun kelas 5 Unik.. hahah.. time kerja pun aku sebilik dgn og india tapi dia beragama kristian.. sharon namanya.. bagusnya hari deepavali ni ialah tidak lain dan tidak bukan.. kita pun dapat cuti free.. inila peluang untuk balik kg... huhuhu...

Deepavali Nal Valthukhal!

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?