Thursday, October 30, 2008

Sandakan.. here i come...

Sebentar lagi dalam jam 10am aku akan bertolak ke Sandakan naik bas bg meneruskan taklimat installation AV di pejabat pelajaran di sana.. semalam lepas balik dari Lahad Datu aku survey2 tiket bas. Terkejut jugak aku bila tengok2 harga rm42.. puyooh... sebelum minyak naik harga okla sikit.. dorang ckp time hari raya jak naik harga tiket.. lepas raya turun balik.. tapi aku tgk ndak turun2 pun.. hampeh.. nasib baik boleh claim.. sampai Sandakan nanti aku pun xtau mau duduk di hotel mana.. aku tunggu kawan ambik & rekemen aku hotel yg best sikit.. yg penting x susah cari tempat makan kalau mlm nanti aku kelaparan..31hb Okt aku balik ke KK semula.. penat siut.. apa2 pun.. Sandakan.. here i come...

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?