Monday, October 20, 2008

uina... ndak buleh cakap udah jo...

Masa itu lebih berharga dari emas?betul ka?mungkin ya atau tidak bergantung pd diri masing2.. kalau kerja org tu mbuang masa jak maknanya masa itu tiada nilai... bagi aku masa adalah segalanya.. sebab cukup atau tidak masa yg ada brgantung mcmana kita memanfaatkan masa utk pkara yg brfaedah dalam hidup.. aku lama ndak posting apa2 dalam blog ni bkn sbb aku ndak ada masa, cuma aku perlukan sedikit masa yg ada utk brfikir sst yg penting dlm hidup.. aku pn bknnya mau cerita pasal pengurusan masa yg baik atau mcmana mau tambah lebih masa dalam hidup tapi mau cerita yg bulan nie bulan JAM.. ya.. bulan JAM.. 3 orang member aku beli JAM baru.. termasuk aku jugakla.. hahaha.. member yg ndak pernah pakai jam pun terpengaruh terbeli.. apa2 pun.. mantap kamu semua.. two thumbs up silang bawah lutut + tumbling 20 kali + guling2 di tiara cafe... kenapa aku beli?gambar yg ada menceritakan segalanya... (from atas : Kahar, Nu@i (duniatanpahenti) , Z@b@ & aku)


Seiko Criteria Limited Edition Flight Master Chronograph (075 / 2008) aku dapat set yg ke-75 daripada keluaran sebanyak 2008 biji natang nie..

Spec :

Seiko Criteria Limited Edition Flight Master Chronograph SNDA43P1
Metal: Black TiCN plating Stainless Steel Case / Bracelet
Size: 44mm
Caliber: Seiko 7T92 Quartz Movement made in Japan.
Water resistant 100 meters/ 10 bar
Hardlex crystal
Dial: Black
One year International warranty

http://www.seikowatches.com



3 comments:

mm said...

tido ngan jam limited ka malam ni jo.. jaga ngigis jam tu..
hahahahaa...

absmali said...

aku setuju masa tu emas...tp untuk orang2 yang menghargai masa mencari bini...kalau buang masa untuk geng ulung pun di kira buang masa...huhuhu....

ReezQien said...

bini jak balik2...hahaha..

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?