Thursday, October 9, 2008

Rabun ka aku? Oh.. tidak..

Semalam lepas keja lepak di Sutera Bayu dgn member karas… cerita punya cerita.. smpai teda uda cerita, aku pun decide mo ke Wisma Merdeka. Aku sebenarnya semenjak 2 menjak ni mata makin silau kalau drive malam atau bila cahaya trlalu terang.. buta sekejap kalau ada kereta dr depan.. mngkin mata ku ni uda trlalu sensitive cahaya.. keja pn mngadap PC start jam 8am – 5pm.. mngkin pasal tu.. test punya test depan cermin & atas rekemen kawan2.. aku pun akhirnya aku terbeli (yaka terbeli?) spek mata ni… khusus utk anti-silau.. hahaha.. jadi budak nerd pulak aku…

Levi's LS95003 (rm300 with lense)

tukangkabur

3 comments:

absmali said...

kalau rabun tu tanda2 mau kena kawin cepattt....huhuhu

ReezQien said...

balik2 kawen... komenla bha yg lain dr kawen.. tunang ka.. heheheh

mm said...

tulah kawen jak ni...

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?