Saturday, October 25, 2008

Acceptable Delay


Alhamdulillah.. akhirnya sampai jugak ke Tawau... dalam tiket flight jam 1.15pm tapi atas sebab kelewatan flight dari KL tiba, aku kena tunggu lagi 15 minit.. nasib baik 15 min kalau 1 jam, mmg aku kutuk habis2 MAS nie.. walapun flight ambik masa 45min jak ke Tawau, tapi aku sampai 2.36pm.. kalau aku ada meeting jam 2.30, confirm lambat uda.. nasib baik program aku start 28hb.. sampai rumah ni pun ndak banyak boleh aku buat.. kereta ndak ada so, ndak boleh jalan. Skrg ni aku tengah prepare slide utk taklimat.. kemaskini apa yg patut.. kena buat cepat sbb kejap lg member aku dtg mo ajak minum2 pulak.. pastu jam 9pm ada member bwk main futsal pulak.. lama jgk ndak main futsal di tawau nie.. bolehla test power kejap n boleh test seluar nike capri baru dari kedai semalam.. hahaha.. riaknya aku.. hahaha.. apa2 pun.. tawau jgkla best..

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?