Wednesday, January 20, 2010

~ jeng..jeng..jeng..24 mggu uda...~




arine,20 Januari 2010..genaplah 24 minggu baby dlm kandungan aku ne..excited tul aku mau tau jantina baby aku ne..yala..dia selalu main2 dlm perut ne..menendang2,beguling2..huhuhu...mau jua tau sapakah gerangan..ahakss..tp baby dlm perut aku ne baik sgt..anak yg baik dan ndak menyusahkan mummy dia ne...selalu dgr ckp..aku selalu mendoakan baby ne sentiasa sihat walafiat dan dilindungi Allah SWT...aminn...
perut aku pun bulih tahan besar jualaa..tp ndakla smpi ndak larat membawa perut..aku ndak kisah pun klu perut besar dan diusung ke sn ke mari..anak kandung bah ne..tmbh pulah anak Sulung..mstila nda kisah..ttg berat pula..ndak taula ne..mcm betambah2 jak ne..takut jua aku minum air gula..last 2 mnths aku telepas minum air gula tu sbb jumpa 2 mggu masi maintain lg berat..padahal naik 1 kilo dlm 2 mggu..nasib baik nurse tu ok..
Skg ne aku risau pula psl mau blk KK nnt..Insyallah aku n hubby blk KK ujung bulan 2 ne..klu diikutkan kandungan aku suda mencecah 7 bulan..takut jua aku ndak dpt naik kapal..tp urg ckp klu ada surat jaminan dr doktor..sure no problem..hrp2la semuanya bejln lancar dan selamat blk KK..aminn...
26Hb Jan ne iaitu ari Selasa,aku ada checkup utk sebulan di Klinik Putrajaya..mcm besala kena ambik drg(cucuk jari telunjuk jak),air kencing & jumpa nurse..tp mau 3,4 jam juala br abis..cian hubby tepaksa menunggu..anyway,thanxs to hubby sbb temankan g klinik dan sanggup tggu smpi abis checkup...^_^..
okla..nnt2 lg aku update psl kandungan aku ne k..hrp2 semuanya ok2 jak..^_^

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?