Tuesday, January 12, 2010

~ 12 Januari 2010... Selasa.. ~

~ Assalammualaikum & Salam Sejahtera..~

: Lama uda nda post dlm ne...line intenet ndak brp bagus sgt..so tegendalala postku yg kemarin2..hehehe...anyway..arine teda pa yg mau ditulis pun cuma mau gtau apa yg aku buat 2,3 hari yg lepas..emm.... Kemarin ari Isnin hubby ndak g keja,so adala kwn aku d umah..ndala buring klu ada hubby..arine dia keja uda..tgglla aku keseorgn seperti besa..huhuhu..mcm besala aktiviti aku arine..rutin harian memasak utk hubby n menunggu hubby balik keja..emm..

Ari ahad aritu teda g mn2..kami duk umah jak..selesa lg duduk umah dr bejln2 ne..lgpun aku ne nda buli jln telampau lama sbb nnt adalah tu sakit kaki n pinggang..jd..utk elakkan perkara2 tu baik duk d umah jak..lgpun rncgn d tv pun best2 ari ahad tu..Apalagi ada AJL pd sebelah malamnya..heheh..aku teringin mau tgk Dato'Ct Nurhaliza beraksi..besttt sgt..dia nyanyi time pembukaan AJL lg tu..huhuhu...mmg meriahla AJL kali ne..heheh...Selain CT,aku mmg tertggu2 persembahan dr STACY..mmg Meletoppp KebaboMM Laa persembahan Stacy mlm tu tp teda pula rezeki dia menang sebarang tmpt..even Persembahan Terbaik pun ndak dpt..ssekurang2nya dptla something..tp mgkn bukan rezeki dia kan...redha jakla..
Yg penting c Aizat mmg deserve utk menang AJL..Lagu yg dia bw mmg mempunyai kekuatan utk me
nang..Anyway Tahniahla kepada yg menang..Yg kalah..cuba lg ekkk...hahaha...;p

Ari ne aktiviti aku n hubby adalah ke Pasar Malam Bangi utk membeli lauk n bahan dapur sket..di samping tu mau mkn BAKSO..heheh..mmg nda
Malam penah nda mkn klu g pasar malam...hrp2la nda ujan ..;)

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?