Thursday, January 7, 2010

Besawang & Bekuridak..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua..

ehemm..ehemm..cmn mo mula arr??first time ne memblogging..hehe..

Firsly aku mau kenalkan diri aku lu...actually im not tuan pya blog..tuan pya blog ne malas uda kan memblog..so,im his wife yg teda keja,mengerjakan blognya sementara keburingan d umah dgn teda wat apa2 keja..hehehe..

Utk permulaan,biarla aku memperkenalkan diri ini..nama aku Nurashikin Salleh..nama pggln Shikien,Qien or Bbiey..selalunya nama Bbiey ne pggln urg d kg jak..Sebenarnya kami uda kawen baru jak 5 bulan..masi darah manis lg..heheh..

Okla..cukupla aku memperkenalkan diri..nnt buring pula urg yg membc blog ne..heheh..(adaka lg urg kan membaca..?)tu..kena fikirla sendiri..asalkan hubby membaca uda ok kali..hehe..

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?