Saturday, January 16, 2010

~ Barang2 BabY yg Mau Dibeli.. ~

~ Alhamdulillah.arine masuk 24 minggu kandungan@baby aku dlm perut ne..kuat menendang n suka pusing2 baby dlm perut aku ne..ndak sabar mau tau jantina baby ne..Insyallah bulan depan aku & hubby mau scan c baby ne..mau ready beli2 baju dia uda..excited pula aku mau beli brg2 dia ne..tp disebabkan nda tau jantina lg so tangguhkan dulu smpi bulan depan..sabar jerlaa...huhuhu...
:: Aku pun uda list barang2 apa mau dibeli nnt..so..ndakla kelam kabut kan..tp still lagi mencari2 listing brg2 yg lain..manala tau ada list2 yg baru..huhuh...tp kena bejimat jualaa..di cne aku sertakan brg2 baby yg aku mau beli nnt..tp ndak sumala dulu..pelan2 urg ckp..hehehehe...



BARANG2 YG AKU RANCANG MAU BELI ;-


Baju Lengan Panjang 100% cotton (6)
Baju Lengan Pendek 100% cotton (6)
Singlet Bayi 100 % cotton (4)
Seluar Panjang Berstokin (6)
Seluar Panjang Tanpa Stokin (4)
Seluar Pendek (4)
Selimut Bertopi (1)
Selimut Tanpa Topi (2)
Barut (12)
Kain Lampin (1 set)
Topi Bayi (1)
Sarung Kaki (Booties) (5 pasang)
Sarung Tangan (Mittens) (5 pasang)
Bib / Lapik dada (2)
Stokin Lawa Untuk Jalan2 (2)
Kasut Baby (1)
Tuala Muka / Lap / Sapu Tangan (10)
Tuala Mandi Bayi (2)
Lapik Plastik Untuk Menukar Baju/Diapers
Drapolene Untuk Ruam Lampin (2)
Vaseline(Petroleum Jelly) Untuk Ruam Lampin (1)
Thermometer (1) – Optional
Minyak Limau Cap Yu Yee (1)
Minyak Kembung/Sapu Urat Untuk Ibu
Puting Botol Susu



:: Setakat ne brg2 ne jakla yg aku listkan..mau mencari2 lg ne..nda pa byk masa lg mau mencari..

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?