Wednesday, November 26, 2008

23 Nov until 2 Dec..

Byk kali uda aku di delaykan oleh MAS nie.. Hari tu 23hb Nov kena lagi aku.. Flight sepatutmya jam 10.50 tp delay ke 12.40pm.. Wpun dorang bagi aku voucer rm10 tp aku tetap hangin. Confirm aku lewat smpai ipoh. Sampi klia dlm jam 3.40pm. Ambik beg terus ke aku aras 2 tmpt stesen bas. Nasib baik ada bas ke ipoh jam 4.15pm. Bas Star Shutle. Tmbg rm42 sehala ke ipoh. Smbil2 tnggu bas, smpat lg lyn final china open lin dan vs lee chong wei. Ayam chong wei aku tgk dia main. Awal2 jak leading. Tunggu 15min bas pn smpai. Aku pn xtau kesudahan game td. Nanti mlmla aku check. Bas yg aku naik ni boleh tahan jgk. VIP bas org tu ckp. selesa?mmg selesa jgkla. Dia bg air mineral jak sebotol. Perjalanan ambik masa 3jam. Smpai medan gopeng ipoh aku ambik teksi ke Grand Kampar Hotel.. rm60 siut.. hampehs.. so far.. meeting nie amat memboringkan jiwa raga.. tapi yang bestnya dpt kenal ramai org yang tidak dikenali sebelum ini.. habis group aku di ajar bahasa sabah nie.. "sanggar, siring, uncit".. ambik kamu.. hahahha.. datang sabah nanti senang uda kamu.. apa2 pun.. ndak sabar aku mau balik..

2 Dec 2008... alahai... lamanya lagi... so bored...

2 comments:

mm said...

klu ko balik jangan lupa kek pisang ya jo.. hahahaa

de 'kool said...

ni contoh muka org boring... heheee.. jgn mare ye bang...

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?