Tuesday, November 18, 2008

minyak turun lagi?


Ya.. minyak turun lagi 15 sen.. petrol RON97 yang aku gunakan hari2 sudah turun ke paras rm2.00 seliter... bukannya aku ndak bersyukur penurunan harga minyak nie.. syukur tetap syukur.. cuma janganla buat tajuk akhbar tu "minyak turun lagi".. perkataan "lagi" tu buat aku kadang2 bengang jugak... lainla kalau turun ke paras yang sepatutnya atau ikut harga asal sebelum kenaikan.. sekarang semua barang ndak mau turun... lepas naik... di sana la dia kekal.. liat betul mau turun.. aku mau dengar "harga beras turun mendadak" atau "semua harga minuman panas & sejuk turun 30 sen"... ini baru best di dengar...

5 comments:

absmali said...

bagus la minyak turun lagi...kan kita suda dapat rebat hari tu..kalau campur tolak kita kira untung ...cuma tu lah barang still naik..apapun ...berhenti la merokok...rokok kan mahal skrg..siapa yang makan mee mamak dia yg rasa sedapnya...hehehe

mm said...

kerajaan perampuk..
mo letak harga lantai nanti..
supaya dapat berjimat cermat kono.. maka untung semua masuk poket dorg..
klu harga lantai rm1.00 aku setuju sangat..hahahhaa...

ReezQien said...

harga lantai?menitis nitis minyak tu dilantai.. suruh dorang jilat... hahaha...

SyEema @ SherRy said...

no komen....

de 'kool said...

harga lantai RM0.00 ok?

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?