Tuesday, November 18, 2008

from KK to Putrajaya to Kampar to Tawau to ..?


Bulan meletihkan dan memenatkan dan mentiredkan... ndakda ungkapan paling best selain penat gila babai... ramai yg bertanya knp lama aku nda update blog... jawapannya mudah.. aku buzy gila.. walaupun di rumah ndakla aku bz pun.. hehehe.. cuma kebiasaanya hujung2 tahun nie byk program itu ini meeting itu ini dsb.. esok aku kena pi putrajaya ada meeting.. balik semula ke KK lusa... pastu selang 2 hari, aku kena pigi Perak pulak.. ada meeting di sana until 2 Dec.. sebentar tadi bank baru call.. loan kereta dah approved (kereta utk bapak aku).. kancil 850 manual tahun 2001 ja.. nampak gayanya lepas balik dari Perak aku kena balik Tawau utk sain aggreement pulak... ndakpala.. lagipun dekat2 raya haji.. so bolehla amik cuti sekali... huhuhu... penatnya aku...

4 comments:

absmali said...

nda apa penat...yang penting claim masyuk..dapat claim bole saving untuk kawin..baru berkat duit tu...huhuhu

mm said...

kawin jak bah..

TEVEZ said...

iya ba....
bz...bz jgk....
bln 12 jgn lupa aku kawin d tawau....

SyEema @ SherRy said...

hehe,biasala tue dah rutin dlm hidup

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?