Wednesday, December 10, 2008

Late?Your Money Can Fly Also

Lama aku nda update blog nie... malam nie terasa mau share 1 cerita.. mybe lucu tapi yg penting rugi siut.. gara2 kerja punya pasal.. konon2nya tekun n dengar cakap bos.. sekali aku sndiri yg palui.. bulan lepas kan aku byk outstation.. time aku di kampar, perak.. aku beli la tiket airasia online konon2nya mau balik tawau 3hb Dec (rabu).. lepas beli aku pun nda save atau print detail flight.. aku just ambik gambar booking no jak.. tarikh n masa mmg aku confiden beb 3hb dec.. rupanya aku nda bajet boleh balik lebih awal dari kampar.. 4 hari lebih awal.. isnin (1hb dec) aku masuk ofis. kerja byk gila.. bos tnya aku.. bila start cuti?aku pn ckp 3hb.. pastu dia ckp klau boleh jgnla cuti dulu.. kerja skrg byk.. ambikla 5hb jak cuti.. so aku ni dgn confiden ckp.. boleh bos.. trlupa pulak aku psl tiket flight yg suda aku beli.. sekalinya petang 4hb tu seblm balik dr ofis aku pun mau check tiket flight ku.. alahai.. terbang suda rupanya aku semalam lagi.. bkn setakat flight tu suda terbang.. dengan tiket rm92 tu jgk terbang2 ... trpaksa lagi membeli tiket rm143.. nasib baik ada mlm 4hb tu.. tapi aku rasa nda rugi jua aku naik flight mlm 4hb tu. ada awek duk sebelah.. ada awek tapi nda jugak sempat mngayat.. hehehe... trpaksala aku anggap kos utk awek duduk sebelah aku mlm tu rm92.. alahai... next time checkla tiket kamu betul2 tarikhnya.. nasib baik ada duit plastik. kalau tiada.. ngingis jugak aku bulan nie.. mmg betul la airasia nie.. motto sepatutnya bukan'Now Everybody Can Fly' tapi 'Late? Your Money Can Fly Also'

5 comments:

absmali said...

kalau setakat awek duduk disebelah tapi nda juga di 'ayat'..apa guna..buat ulung jak...now your still can ulung...huhuhu

TEVEZ said...

x lucu tapi palui

CiK Santai said...

sm la mcm pacik ku...
sudah bekali2 di kasi igt tgk tiket tp palui kan, confident btul..
skali smpi airport, dia check in,
bilg kaunter tu,
flight kamu ni kemaren..
sdhla mo ry ms tu..

SyEema @ SherRy said...

biasalah 2 usia dah makin muda hahaha

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?