Monday, February 1, 2010

~ Scan Baby; 01 Feb 2010 ~

~~ scan BABY 25 weeks..BOY or GIRL??~~

~ Arine merupakan hari yg aku tggu2..arine hari utk aku n hubby mengetahui jantina baby yg ku kandung ini..sebenarnya dr ari sabtu lg mau scan tp teda pula perkhidamatan scan ne pd ujung minggu..hampehh..huhuhu...jd,dgn hampanya kami pun tunggu ari ne utk scan baby kami..

~ Tibala arine iaitu hari Isnin bersamaan dgn Hari Wilayah..hubby pun cuti time ne so mmg ngamla klu mau g scan arine..mula2 kami mau wat d Klinik Lita Alis Putrajay tp memandangkan doktor lelaki so ndakla jd..pastu g Klinik An-Nisa d Putrajaya jugak..nasib baik doktor pompuan..klu bukan teda rezeki lagila mau scan arine..

~ Masuk jak bilik doktor,dr yg tertera nama Fazura tya brp mggu uda usia kandungan baby aku ne..aku ckpla 25 mggu.pastu dia suh baring d tmpt scan tu..bedebar2 pula..hehehe...excited gla..

~ Mula2 dia letak gel..pastu mulala2 sesi scan baby ne..mula2 nampak kepala babyku..diikuti dgn kaki/betis..hati,tangan..jantung...semua diambil sukatannya utk mengetahui bp jangkaan berat baby aku ne..last2 dr mau cr jantina baby pula..huhuu..bedebar lagi..hehehe...cari pya cari Dr.Fazura tu ndala nampak sexnya..kaki sebelah ndak dpt cari kunun..klu ada kaki sebelah tu senang sket..aku n hubby pun hampa..tp Dr tu ckp 70% is a GIRL..tp ndak konfom sbb ndak nampak sgt..pastu Dr tu belek2 lg perut aku ne..tejumpala dua2 belah kakinya..pastu ada satu objek mcm sex lelaki..tp ndak jua sure..pastu Dr tu ckp..kena konfom 2 minggu lg sbb ndak brp nampak pula..aduiii..hampanya..padahal aku suda ready2 mau tau apa jantina baby ne..tp ndapala..mgkn nada rezeki mau tgk jantina anak kami ne..hubby pun ckp gmbr scan tu mcm BOY la..kununlaa...sbb dia mau sgt dgn BOY ne..aku mana jak asalakn baby sihat n sempurna...

~ So,kesimpulannya...ndak konfom lagi BOY or GIRL...maknanya kena tggu baby ne kuarla baru tau kan..hehehe..

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?