Tuesday, February 9, 2010

:: 26 minggu baby dlm my perut..09feb10::


::my newest pic wit hubby&barangan baby::


Alhamdulillah..Dgn izin Allah S.W.T,benih dalam kandunganku ini sudah pun berusia 26 minggu..maknanya ada 14 minggu lg utk menunggu bayi ini keluar dr perutku..insyaallah..tggl 2 minggu lagi baby dlm perut ne akan masuk 28 minggu AKA 7 bulan..terasa cepatnya masa berlalu..aku juga bersyukur ke hadrat Allah SWT di atas rezeki yg diberikan kepada aku dan hubby..semoga rezeki yg Allah bg ini akan membawa kebahagiaan kepada rumahtangga aku & hubby..aminn..
:: Cerita pasal kandungan aku sehingga arine,semuanya berjln dgn lancar walaupun ada sedikit masalah seperti bleeding..risau tetap risau tp aku cuba bersikap tenang..paling penting adalah tahap kesihatan baby aku..semoga baby aku akan terus membesar dgn sihat..aminn..
Baby aku ne pun mmg baik sgt..tak byk karenah..menendang2 tu perkara biasala..aku pun risau klu baby aku ne tak menendang2 dlm sehari..yg aku tau baby aku akan menendang bila lapar & tak selesa..baby aku ne pun kuat tdur jugak cam aku..hahah...ikut perangai aku la tu..huhuhu..
:: Oh ya lupa pulak mau cerita pasal aku sudah pun membeli barangan baby pada ari sabtu yg lalu..tp tak lengkap sangat sebab masa tak mengizinkan..kami akan beli lg pd ari sabtu ne utk melengkapkan barangan baby ne..insyaallah..
:: Pada 23hb februari nnt aku ada checkup yg terakhir di Klinik Putrajaya..selepas tu aku akn wat checkup di Klinik Papar pula..dan pada ari tu juga aku kena cucuk kancing gigi utk kali kedua..pastu..selamatt...tak pyh lg nak cucuk2 di Klinik baru nnt..;))

3 comments:

mm said...

~huhuu.. semoga semuanya selamat..

Anonymous said...

mesti baby tu comel mcm parentsnya jg.
:)

ReezQien said...

nuai..tq.aminn..

ain.. tq..

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?