Thursday, September 18, 2008

Senario ramadhan

Assalamualaikum... agak lama jugak aku ndak update blog ni.. lbh kurang sepurnama jgkla.. member pun ckp smpai semak uda dgn cipan.. bkn aku ndak mo update cuma masih mencari ilham di bulan ramadhan.. orang ckp bulan yg mulia ni kena kurangkan bercakap.. termasuk kurangkan menulis ke?hehehe.. mybe la.. tp bulan ni bulan yg agak sibuk jugakla.. bukan sibuk mengisi perut atau meng'qada' makan.. cuma sibuk dgn meeting yg perlu di handle di pejabat.. kekurangan manpower ni mmg buat aku kdg2 boleh jd sasau... semua benda kena buat.. pelupusan, perolehan, penyelenggaraan, laman web, rangkaian.. gila siut..

Last week 12 sept 2008 aku sempat berbuka puasa di Restoran Nelayan (koordinat N 05 56.988' E116 6.467') bersama sahabat dari JPN Perlis.. kena belanja sapa ndak mau kan.. buffet Rm3+ per head.. ndak makan kasi abis kena denda rm3 per 100g.. okla bagi aku.. steamboat.. BBQ.. seafood.. kuih muih, nasi lemak, mee dll pun ada.. kira melantak ndak ingat la.. aku ckp dgn kwn aku tu.. aku ni nda kuat makan rugi jak dia bawak aku makan di sana.. dia ckp ndapa... sekali sekala.. lepas melantak di sana aku lepak kejap di Hotel Promenade dengan dia..
jam 10pm terus ke Anjung Selera pekena ABC pulak.. mcm mo meletup perut aku.. lepas tu bwk ronda2 KK then singgah lagi pekena Nes tarik... aduss.. aku ka ni?hahaha.. dalam jam 2am jugak baru aku balik rumah.. penat?memang penatla.. penat makan..

1 comment:

absmali said...

Biasalah kalauorang ulung yg nda ada awek...mknpun dgn member jak...huhuhu

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?