Tuesday, September 23, 2008

Raya oh beraya...


Hari ni aku mau share sikit apa yg berlaku sepanjang hari ni sehingga aku selesai menaip blog ni... 1st.. hari ni gaji beb.. pastu.. aku berjaya menukar duit angpau untuk hari raya.. and then.. kerja makin berlambak di atas meja.. aku ingatkan mau dekat2 raya ni kerja makin kurang... rupanya makin byk.. tapi apa buleh buat.. kerja jak la.. tak sabar rasanya mau balik beraya...

28hb sesudah subuh aku akan memulakan perjalanan balik ke tawau bersama hsmate & 2 org rakan yg lain.. berkongsi kereta tu amalan mulia.. hehehe... ala maklumla skrg ni tambang bas pun dah naik... lbh kurang rm70 ke KK - Tawau.. gila apa.. dulu rm45 jak (2004)... biasa la.. kenaikan harga minyak global.. really?... tapi apa2 pun.. aku harap berita esok adalah yang menceriakan (minyak mau turun?).. aku harap pemanduan kali ini berjalan lancar dan kenderaan kurang dijalan raya.. (cuti raya mestila byk kereta.. apara...).. sebenarnya aku mau balik 27hb tapi kawan aku sorang ni dia jaga exam pulak 27hb tu.. so terpaksa aku postponed ke 28hb.. xpala.. demi kawan... hahahah... 27hb ni sempat la aku servis kereta dengan minyak syntium petronas semi syntetic yg aku beli semalam dgn harga 98 hinggit.. mahal siuutt... oklah... 28 sept... vrrooommmm... pppphhssss.... vrooooommmm ppphhsssss.... KK ---> Ranau ---> Telupid ----> Beluran ----> Checkpoint Sandakan ----> Kinabatangan ---> Lahad Datu ---> Kunak ---> Tawau (lebih kurang 9+- hours)

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?