Saturday, January 3, 2009

Right here waiting...

Menunggu utk berjumpa dengannya mcm menunggu keputusan SPM.. risau, resah, gelisah, panik, berdebar-debar dan takut sebab nda tau apa yg bakal berlaku.. baik atau tidak keputusan SPM bergantung kepada daya usaha dan persediaan yg dibuat.. susah mau jangka apa yg akan jadi.. pertemuan pertama bakal menentukan samada wujud pertemuan seterusnya.. aku nda mau meletakkan harapan yg tinggi sebab hanya 2 kemungkinan yg bakal jadi.. ya atau tidak.. itu sahaja kemungkinannya.. tiada kemungkinan lain.. mcmana tu?mcm begitula.. mcmana lagi kan.. mungkin ramai yg trtanya-tanya.. brjumpa dengan siapa?macam lagu Siti - biarlah rahsia... hahaha...

4 comments:

Unknown said...

gud luck walo pun aku tak tahu hang nak pi jumpa sapa. ekekeke..!!

SyEema @ SherRy said...

u debar2 tu sbb u tu lupa baca bismillah kot,anyway cepat2 lah u khwin....

absmali said...

dari mata turun ke hati...
jumpa la..aku harap..akan hadir sinar harapan...semoga apa yang diharap ..akan termakbul...
(layan jiwang sikit..heheeh)

Cek_@ said...

aku cam tahu jer ko nak gi jumpa saper..yang bernyawa ker..huhu.aku mmg tak tahu pun..sajer jer..tak kisah ler ko nak jumpa saper tapi jawapan ya atau tidak tu amat bermakna pada ko kan..gud luck dari aku..tapi cam poyo jer ..

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?