Wednesday, August 27, 2008

sesuatu untuk dikongsikan bersama...



Akhirnya aku sampai jugak ke kota marudu jam 10 pagi.. smpai jak terus minum pagi kejap untuk hilangkan mgantuk.. destinasi? sekolah-sekolah yang terlibat dgn projek makmal komputer.. perjalanan ke sekolah ni mmg mncabar jugak... kalau bwk kereta ku ni sah sah hancur tebaboom!!! nasib baik pakai 4WD jabatan... dalam hati "macamana la kalau aku yg kena kerja di area ni... ndak sanggup aku rasanya.. tapi cayala dengan guru2 di sini..".. ndak kisah la jalan teruk ka apa ka, yg penting mendidik anak bangsa (pinjam ayat kawan kejap). Smpai jak sekolah terusla observe . Overall, mcm biasa.. tengok itu ini.. bla bla bla.. check schoolnet.. bla bla bla... lebih kurang jam 3.30pm semua 5 sekolah berjaya dilawat.. as on schedule.. skrg ni berehat jap di Marudu Inn sebelum menyambung lawatan ke Pitas esok. Keadaan hotel?Okla.. RM84.00 semalam utk family room.. 2 katil queen.. saja jak aku amik bilik ni walaupun aku stay sorang jak.. lagipun masih dalam rate aku... huhuhuhu... Apa yg menyedihkan aku di kota marudu ni ndak ada 3G.. GPRS jak yg ada.. beberapa sekolah yg aku pigi lawat pun ada yg tiada line cellular langsung.. ndakpala.. yg penting ada internet.. brsyukur dgn apa yg ada.. kejap lagi aku mo pi cari makanan.. Disini aku share sedikit pemandangan sepanjang hari ini. Teringat pulak di alam persekolahan dulu... alalala....

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?