Tuesday, February 23, 2010

:: Alhamdulillah..28 minggu.. ::


~ Hari ne hari Selasa bersamaan dgn 23hb Feb 2010 adalah kali terakhir checkup di Klinik Putrajaya..pasne aku sudahpun balik ke kg halaman iaitu Papar utk checkup yg seterusnya..rs sedih pun ada..huhuh..di samping tu aku hepi juala sebab dpt blk kg dgn hubby..tp akan rasa sedih bila hubby suda blk KL nnt..huhuhu...;(..

~ Hari ne seperti biasa cek air kencing,HB(darah di ujung jari) & jantung baby..dan arine aku sekali lg kena cucuk kancing gigi..alhamdulillah..semuanya sihat dan normal..cucuk kamcing gigi pun ndak terasa jarum masuk..sekejap jak..tp kesannya skg sakit & lenguh2 tgn sebelah kiri aku ne..huhu..sabar jakla..

~ Tadi aku terjumpa member sekerja dulu..mula2 mmg ndak perasan..padahal sama2 ambik number,cek air kencing & masuk bilik nurse..hahaha...adeii..sekali tempat mau jarum kancing gigi baru terperasan dia..namanya Izzati..kami sama keja n mmg rapatla time nitestop...tp skrg dia telahpun resign n jadi suri rumah sepenuh masa..nampak berisi sikit mgkn disebabkan mengandung.Dulu kecik2 jak orgnya..ndak sangka tejumpa di Klinik time checkup dan usia kandungan pun sama iaitu 7 bulan.

~ Rasa macam sekejap jak masuk 7 bulan ne..rupa2nya tggl 2 bulan lg baby aku ne akan melihat dunia.Insyaallah..hrp2 semuanya OK dan tiada problem..td di Klinik aku jumpa doktor untuk minta surat kesihatan utk naik kapal terbang,Alhamdulillah semuanya lancar..

~ Okla..smpi sini dulu nukilanku..tgnku sakit2 pula ne..kepala pun pusing2..aduii..mau baring jap dulu..nnt sambung la..tp tupun klu dpt on9 lg..pasne aku sudah teda perkhidmatan intenet..hahah..tp cyber cafe byk di Papar tu..klu mau menulis sesuatu yg baru aku akan ke cyber cafe..hheheh...bYe..

No comments:

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?