Monday, February 2, 2009

Wangian untuk yang teristimewa...

B4 tahun baru cina yang lepas aku lepak2 dengan member mcm biasa.. cerita punya cerita.. terkeluar pasal perfume.. maklumla.. perfume aku time ni pun mmg sudah nazak.. mybe dlm 1-2 minggu abisla uda.. so.. aku tnya la c nuai.. sbb dia kira tau la jugak pasal bab2 perfume nie.. dia cadangkan aku beli Versace Pour Homme Cologne.. kami pun bergerak ke CP.. kedai byk suda tutup tapi mujur PNK belum lagi.. aku mmg nekad jugak mlm tu mo beli.. survey punya survey.. test punya test.. mmg best.. bau dia mmg aku suka.. wpun aku ndala tau bau mcmana yg aku suka.. tp kira nda trlalu over wangi la bagi aku.. so aku beli la.. then aku trpandang satu perfume nie.. mcm menarik pulak.. dan hati naluri aku ckp 'ko belila perfume ni utk awek mu.. mesti dia suka bangett..' so aku pun tanpa byk fikir terus beli.. TOTAL rm413.00.. mahal?ya mmg mahal tapi berbaloi.. kegembiraan dia?priceless.. yang paling berbaloi ialah bila awek ku suka bangett dgn perfume ni sbb dia mmg mo beli tp time dia beli tu kedai ckp uda abis stok.. nasib baik instict aku kuat mnyatakan yg dia mmg mahukan perfume nie.. aku pun dpt hadiah jugak.. hehe.. all the way from vegas.. baju Hard Rock Cafe Las Vegas lagi tu.. thanks dear..



13 comments:

mm said...

wui!! ada sewek sudah ko joo.. capat jua?. playboy btul ko ini jooo hahahaaa...

SyEema @ SherRy said...

btul mie ko ada awek!!!! hehehe

ReezQien said...

mestila bha betul.. ndak jua main2.. tinggal mo kawen jak nie.. huhuhuhu...

ReezQien said...

ala pida... baru ja ni pn aku ada awek.. huhuhu..

SyEema @ SherRy said...

baju pun sama geng....lawa awekmu Riez..mantap gitu...jgn tggu lama2...

ReezQien said...

thanks.. mmg xkan tunggu lama nie.. ada jodoh kawen terus... huhuhu...

Ramzul Ramli said...

woih! bilenak reveal sape awek loh?lu mmg budak jiwang sejak gua kenai lu

ReezQien said...
This comment has been removed by the author.
ReezQien said...

bukan jiwang bha.. sentimental skit.. huhuh.. heran banar aku.. bila sentuh bab awek, ramai pulak yg komen.. huhuhu..

SyEema @ SherRy said...

Amboi..bunyi x sabar jak tu..apa2pun jgn lupa kad utk sia....

ReezQien said...

tatap punya.. kad utk semua mesti ada.. huhuhu.. mcm iya2 jak..

SyEema @ SherRy said...

its ok la 2...sekurg2ny dah fikir utk masa hadapan....if x de kad maka tak ada hadiah huhuhu...

Anonymous said...

uiii..poyo.. la..awek mu tue..hahaha
relax ko joo..wakakaka

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?