Monday, November 3, 2008

Here i am.. KL

Bangun seawal jam 5.30 pagi.. mandi2.. mintak tlg hsmate hantar ke aiport KKIA.. tunggu flight jam 7.20.. bfast jap di McD... pastu boarding di Gate A4.. fly to KL.. transit to Labuan.. 35min waiting.. sempat lagi berasap di smoking room... pastu terus ke KL.. sampai jam lebih kurang 10.50 di KLIA.. naik teksi.. terus menuju ke Citin Hotel, KL.. lokasi?Dekat puduraya... tujuan ke KL?Seminar Keselamatan ICT Sektor Awam di Putrajaya.. kali ni perjalanan tidak boring sbb aku menginap di hotel dengan member.. abbas.. PTM dari MOH Labuan... sampai hotel dalam jam 1pm.. belum boleh check in.. so kami pun decide mo jalan2 dulu ke MidValley.. amik LRT Putra di Masjid Jamek.. pastu singgah di KL Sentral terus amik Komuter ke MidValley... tambang?total = rm1+rm1.50 x 2 orang. Sempat lagi aku jumpa kawan lama di MidValley tu.. pusing2 sana.. pusing2 sini.. cuci mata jap... huhuhu... teda jugak di beli... terjumpa kedai G2000.. kedai zaba nie... tapi aku nda masuk.. malas... nanti terbeli lagi aku... aku tgk byk barang ada jugak d jual d KK... malas aku mau beli.. sambil2 jalan2 tu aku tengok kehidupan org KL nie.. dgn kesibukan kotaraya lagi, asap kereta yg byk lagi.. jem lagi.. aku rasa aku nda buleh hidup d KL nie... pening aku tgk kesibukan orang2 yg sibuk... jap lg aku mau iron baju.. pastu mandi.. n then pi turun bawah n cari makanan.. member ku ni mau bwk makan kerang bakar.. sedap ka?aku pun xtau.. baru mau rasa.. sini aku mau share sikit pic time kami di komuter tadi.. sempat lagi bergaya nie... huhuhu... journey never ends..

Sampai uda train tu... asyik ko jo...

Peace bebeh... peace2 jugak.. ketinggalan kita train tu nanti..

Serius nampak.. penat nie.. dont play2 aaa...

to be continued... 7.59pm hotel room...

3 comments:

Khalsyaza said...

asik kursus kat KL jer... bila nak kursus dekat2 sini? kat Shah Alam Ker, Subang Jaya ker?

Sedey n malu coz tak dapat entertaint ko..

Khalsyaza said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

i like......

Hantar YM sama aku

Pelawat ku ka nie?